Teknoweb
Paylasim Gücü : 49333 Mesaj Sayısı : 419 Kayıt tarihi : 04/03/11 Yaş : 36 Nerden : diyarbakır Aktiflik : UYaRı SeViYeSi :
| Konu: Bilgi Ve Bilginin Önemi Ptsi Mayıs 09, 2011 4:54 am | |
| Site Adresi: www.iyimi.netKuruluşu: 2007 İçerik: Burçlar Ve Meslek Dalları Tanıtımı: Burçlar Hayatımıza tam olarak yerlerini almıştır.Bazılarımız inanmaz bazılarımız inanır bazıları inanmıyorum ama takip ederim der ama bir şekilde burçlar bizim hayatımızda yer etmiştir.Bizim burcumuza göre hangi mesleği seçmemiz gerektiği gerçekten etkiliyor mu Dünyamızdan bakıldığı zaman çevremizde milyonlarca yıldızın olduğu görülür. Bu yıldızların yaptığı çeşitli kümelenmelere takım yıldızlar ya da [url=http://www.iyimi.net/]Astroloji/url]´deki genel ifadeyle Burçlar ismi verilir. Bu yıldızlar kişinin hangi meslekte başarılı olacağını galiba az da olsa etkiliyor gibi.Uzayda bir çok burç ya da takım yıldız vardır fakat bizi Astrolojik açıdan bunların sadece oniki tanesi ilgilendirir. Bu on iki burca Zodyak kuşağı ismi verilir. Bilindiği gibi dünyamız uzayda devamlı olarak hareket halindedir ve Güneşin çevresinde döner. Meslek dallarında her bir mesleğin kendine ait özellikleri vardır bu özellikleri de kişilerin üzerinde burçlar etkiliyorsa Burçlar ile [url=http://www.iyimi.net/meslek-gruplarimiz-f605.html/]Meslek dalları/url] arasında bir bağ var diyebiliriz. Güneş´in bu hareketi sırasında içinden geçtiği ya da geçermiş gibi göründüğü takım yıldızların ya da burçların sayısı on ikidir. Çevremizdeki bu on iki burca Zodyak denildiği yukarda belirtilmişti. Zodyak´taki on iki [url=http://www.iyimi.net/burclar-ve-ozellikleri-f82.html/]burçlar/url] ise Astroloji´yi meydana getiren Koç, Boğa, İkizler, Yengeç, Arslan, Başak, Terazi, Akrep, Yay, Oğlak, Kova ve Balık burçlarıdır. Bir insanın doğumu sırasında Güneş hangi burçtaysa, insanın o burçtan olduğu kabul edilir.Bizim hayatımızda burçlar biz istesek te istemesek te yön vermektedir.Daha genel bilgileri burçlar kısmından bulabilirsiniz ve sitemiz www.iyimi.net sitesinden takip edebilirsiniz. | |
|